Serwis qnwortal.com wykorzystuje "ciasteczka". Więcej w naszej polityce Cookies.

Społeczność jeździecka czeka na Ciebie

Już dziś dołącz do internetowej społeczności jeździeckiej skupiającej pasjonatów i profesjonalistów hippiki.


  • skupiamy 19 tysięcy Koniarzy
  • ponad 900 wartościowych artykułów
  • ponad 600 tysięcy zdjęć
  • ciekawe dyskusje
  • ludzie pełni pasji
  • fotorelacje z zawodów
  • rozbudowana baza rodowodowa
  • giełda koni i ogłoszenia

Masz już swój profil?

Zostań członkiem społeczności

* powyższe proste pytanie ma na celu
ochronę przed automatami spamującymi


Korzystanie z serwisu jest darmowe. Pełny dostęp uzyskasz po zarejestrowaniu się.
Dołączenie do nas nie zajmie więcej niż 30 sekund.

Twoje konto



Zobacz też

Kalendarz jeździecki

Grudzień 2018

PnWtSrCzwPtSobNd
  1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
Brak zaplanowanych wydarzeń na dzisiaj...

Wasza opinia

Gdzie jest paszport Twojego konia?








Głosy: 1031 Opinie: 3




Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092


» Forum koniarzy » Szukam... » Szukam miejsca na oboz konny!!!!!!!


Napisz nowy temat
martusia_zabcia Szukam miejsca na oboz konny!!!!!!! » Wto Mar 22, 2005 16:41   Przewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

martusia_zabcia



Dołączył: 22 Mar 2005
Posty: 1


Status: Offline


Wykrzyknienie Mieszkam w Gdyni i szukam miejsca na oboz konny w okolicach wojewodztw Warminsko mazurskiego i Zachodniopomorskiego(Pomorskiego rowniez naturalnie). Zalezy mi na jak najbardziej intensywnym traningu sportowym za nie zbyt wygorowana cene. To moj nr. Gadu : 2320700. Jezeli znacie takie miejsca to piszcie!!
Post » Wysłany: Wto Mar 22, 2005 16:41 Zobacz profil autora PW
AleXa » Wto Mar 22, 2005 17:07   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

AleXa


Koniuszy
Dołączył: 09 Kwi 2004
Posty: 624
Skąd: stolica

Status: Offline

Heh ...dobry trening? to najlepiej do Gałkowa Uśmiechnięty
A jesli chodzi o niedrogi oboz to w końskich gazetach jest wiele ogloszen, mysle ze jak ktos sie fatyguje dajac ogloszenia do typowo konskich gazet,to nie bedzie to byle jaki rekreacyjny obóz.
Pozdrawaim
„Pracuj nad sobą, a z koniem – baw się”


* * * Espańa Que Bien!! * * *
Post » Wysłany: Wto Mar 22, 2005 17:07 Zobacz profil autora PW Wyślij email
sue » Pią Mar 25, 2005 21:38   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

sue


Stajenny
Dołączył: 08 Sty 2005
Posty: 330


Status: Offline

z tym galkowem to tak naprawde roznie bywa... poza tym cena moze byc niezbyt przyjemna dla portfela...ale w tych okolicach szczerze mowiac nie wiem co Ci polecic... A o jaki sport konkretnie Ci chodzi? (skoki/dresaz)? To wszystko zależy od ciebie - za co i kogo będziesz umierał
Pamiętaj jednak abyś nie strzelał

adam nofel
lifney she hu shokea
bitfila ktana
chotech et hadmam
Post » Wysłany: Pią Mar 25, 2005 21:38 Zobacz profil autora PW
aniadolittle » Pią Kwi 01, 2005 23:25   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

aniadolittle

Szwoleżer

Szwoleżer
Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 2348
Skąd: szczecin

Status: Offline

jesli szukasz fajnego miejsca na wakacje to polecam Jecznik:),stajnia jest polozona w lesie,miedzy 3 jeziorami,wies lezy ok38km za olsztynem w str szczytna.wlasciciele sa przsympatyczni,moga cie trenowac,tereny do jazdy sa super,kryta hala:).cena hotelu to 500zl,ale uwazam ze warto,bo kon ma tam naprawde dobrze.poza tym mozna wynajac tam pokoj:) Wetka-zawsze zwarta i gotowa ;]
Post » Wysłany: Pią Kwi 01, 2005 23:25 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
Kasiorek » Pon Kwi 04, 2005 22:26   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Kasiorek



Dołączył: 13 Mar 2005
Posty: 38


Status: Offline

Wejdź sobie na www.ania-wojtowicz.webpark.pl
Post » Wysłany: Pon Kwi 04, 2005 22:26 Zobacz profil autora PW
ariadna » Nie Kwi 10, 2005 14:40   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

ariadna



Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 8


Status: Offline

Moze książ? Przewraca oczyma byłam i było ok:D
Post » Wysłany: Nie Kwi 10, 2005 14:40 Zobacz profil autora PW
nrg stadniny; » Nie Kwi 10, 2005 15:24   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

nrg


Stajenny
Dołączył: 29 Mar 2005
Posty: 380


Status: Offline

Stadnina KOni Rekreacyjno-Sportowa
Bozena Krzysztof Jędrzejewscy
Małe Pulkowo/k Lipnica/k Brodnica
tanio, ale beznadziejnie...
http://www.m-pulkowo.konie.agro.pl/


Stadnina Mszano Romanowskich
/Mszano/k Brodnicy
ok. 600zł/tydz / 1h jazdy dziennie+ możliwość wykupienia jazd dodatkowo(początkujący, zaawansowani) <-- klimat fajny, ale nie polcam: jeździłam tam 3 lata i niczego nowego nie wniosłam do dorobku..
http://g-u-n-i-a6.webpark.pl/#

Stadina Leźno
Leźno/k Brodnicy
ok. 1000 zł/tydz /2h jazdy dziennie+ możliwość wykupienia jazd dodatkowo(zaawansowani) <<-- klimat baardzo fajny:
woltyzerka, skoki, wszytsko;)
http://www.lezno.kgb.pl/

Botoja BogusławA Plenkowskiego
Zielonki/k Krakowa
FULL SERVICE!
http://www.botoja.pl/o_stadninie.html
pełen profesjonalizm..
<<--- ale już za grubą kasę

poszukaj w wyszukiwarce stron z ośrodkami jeździeckimi;)
zawsze z wiatrem..
Post » Wysłany: Nie Kwi 10, 2005 15:24 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Martynka » Pią Kwi 29, 2005 19:18   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Martynka



Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 14


Status: Offline

Prawdopodobnie jadę na obóz do Białej Wsi... Może był tam ktoś z was??? Jak tam jest?? z góry dziękuje papatki^^
Post » Wysłany: Pią Kwi 29, 2005 19:18 Zobacz profil autora PW
AleXa » Pią Kwi 29, 2005 20:01   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

AleXa


Koniuszy
Dołączył: 09 Kwi 2004
Posty: 624
Skąd: stolica

Status: Offline

Nie mam pojecia...Smutny pierwsze słysze..Uśmiechnięty ale miejmy nadzieje ze bedzie zajebiscie Bardzo wesoły
pozdro
„Pracuj nad sobą, a z koniem – baw się”


* * * Espańa Que Bien!! * * *
Post » Wysłany: Pią Kwi 29, 2005 20:01 Zobacz profil autora PW Wyślij email
Morganka » Pią Sie 05, 2005 17:45   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Morganka



Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 34
Skąd: Poznań

Status: Offline

Ja znam tylko w Wielkopolsce.... Konie są moim powietrzem bez którego umre.
Post » Wysłany: Pią Sie 05, 2005 17:45 Zobacz profil autora PW
Gość » Sro Sie 10, 2005 11:52   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Gość





może jesteś zainteresowana rajdem 5-cio dniowym po Borach Tucholskich jeżeli tak to dzwoń 605-276-799 cena 1200/osobe wtym 3xdziennie wyżywienie i noclegi
Post » Wysłany: Sro Sie 10, 2005 11:52
minia110 W wielkopolsce świetne obozy » Wto Wrz 06, 2005 15:43   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

minia110



Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 1


Status: Offline

choć nie chodziło ci o wielkopolskę to w Jaszkowie, niedaleko poznania ..... jest świetny obóz i stadniny, ogromne tereny, wyszkolona kadra, i w ogóle super naprawde poolecam na 200% !! PUśmiechniętyUśmiechnięty tylko hmmmmm jeden mały mankament ;] cena UśmiechniętyUśmiechniętyUśmiechnięty
Post » Wysłany: Wto Wrz 06, 2005 15:43 Zobacz profil autora PW
langowski3 Spróbuj » Wto Wrz 06, 2005 16:21   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego posta

langowski3



Dołączył: 05 Wrz 2005
Posty: 2


Status: Offline


Spróbuj w olsztynie moze coś znajdziesz
Post » Wysłany: Wto Wrz 06, 2005 16:21 Zobacz profil autora PW
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Pokaż posty:  |   Skocz do:  


» Forum » Szukam... » Szukam miejsca na oboz konny!!!!!!!

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum