Serwis qnwortal.com wykorzystuje "ciasteczka". Więcej w naszej polityce Cookies.

Społeczność jeździecka czeka na Ciebie

Już dziś dołącz do internetowej społeczności jeździeckiej skupiającej pasjonatów i profesjonalistów hippiki.


  • skupiamy 19 tysięcy Koniarzy
  • ponad 900 wartościowych artykułów
  • ponad 600 tysięcy zdjęć
  • ciekawe dyskusje
  • ludzie pełni pasji
  • fotorelacje z zawodów
  • rozbudowana baza rodowodowa
  • giełda koni i ogłoszenia

Masz już swój profil?

Zostań członkiem społeczności

* powyższe proste pytanie ma na celu
ochronę przed automatami spamującymi


Korzystanie z serwisu jest darmowe. Pełny dostęp uzyskasz po zarejestrowaniu się.
Dołączenie do nas nie zajmie więcej niż 30 sekund.

Twoje konto



Zobacz też

Kalendarz jeździecki

Luty 2018

PnWtSrCzwPtSobNd
  1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
 
Brak zaplanowanych wydarzeń na dzisiaj...

Wasza opinia

Gdzie jest paszport Twojego konia?








Głosy: 901 Opinie: 3




Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092

Warning: html_entity_decode(): charset `iso-8859-2' not supported, assuming utf-8 in /var/www/qnwortal.com/includes/bbcode.php on line 1092


» Forum koniarzy » Szukam... » Pomocny Qń, czyli wymiana pomocy naukowych.


Napisz nowy temat
Cudziakowa » Czw Sie 05, 2010 10:13   Przewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

Cudziakowa


Koniuszy
Dołączył: 09 Gru 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 612
Skąd: kluczbork

Status: Offline


mam ta ksiazke:)
Post » Wysłany: Czw Sie 05, 2010 10:13 Zobacz profil autora PW Odwiedź stronę autora
olazablocka » Pią Sie 06, 2010 15:11   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

ok super, to już się dogadałyśmy dzięki!

a teraz uwaga! będę mieć "sekrety końskiego umysłu"- skaner mam, ale niestety po październiku będzie dostępna(mam obrone i piszę prace obecnie). chyba że komuś xernąć??? KTO ZAINTERESOWANY PISAC

mam pytanie do "prawdziwej wiezi z koniem" na chomikuj.pl- tam są tylko 37 stron..czy ktoś by mógł zeskanować resztę? Uśmiechnięty
Post » Wysłany: Pią Sie 06, 2010 15:11 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Pon Sie 16, 2010 11:20   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

ok , widze ze malo zainteresowanych;) ale jakby co to dodam ze posiadam ROWNOWAGA W RUCHU i JAK ROZMAWIAC Z KONIEM -oba w dziwnym formacie, wiec trzeba bedzie sie troche nameczyc zeby otworzyc.mam tez "sekrety konskiego umyslu"

szukam DOSIAD NATURALNY I  C.D. PRAWDZIWEJ WIEZI Z KONIEM(mam do 37str)
Post » Wysłany: Pon Sie 16, 2010 11:20 Zobacz profil autora PW
vi_esperanto » Sob Sie 28, 2010 23:04   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

vi_esperanto



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Dabrowa Gornicza

Status: Offline

Ja mogę od siebie dorzucić na chomiczka:

Desmond Morris - Dlaczego koń rży?O czym mówi nam zachowanie konia.

Isabelle von Neumann- Cosel - Nebe - Zrozumieć konia. Poradnik jeździecki

Jest ktoś zainteresowany?
a o "Równowagę w ruchu " prosiłabym bardzo Uśmiechnięty
Post » Wysłany: Sob Sie 28, 2010 23:04 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Nie Sie 29, 2010 0:06   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

mam rownowage w ruchu. jestem zainteresowana pierwsza pozycja:) wrzucisz na chomika? ja mam ta rownowage w dziwnym formacie;/ nie wiem czy zdolam wrzucic na chomika ale jak co to moge przeslac na maila.
Post » Wysłany: Nie Sie 29, 2010 0:06 Zobacz profil autora PW
vi_esperanto » Nie Sie 29, 2010 11:29   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

vi_esperanto



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Dabrowa Gornicza

Status: Offline

Dodałam tylko jest tam przed Horse Health Nutrition for Dummies.pdf , nie wiem czemu:) Jak ktoś umie przenieść żeby było tam gdzie wszystkie książki byłabym wdzięczna bo ja nie umiem Uśmiechnięty pisało ze plik już jest w folderze książki.
Post » Wysłany: Nie Sie 29, 2010 11:29 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Pon Sie 30, 2010 8:27   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

ROWNOWAGA W RUCHU
http://chomikuj.pl/bushmill?fid=243012751
Post » Wysłany: Pon Sie 30, 2010 8:27 Zobacz profil autora PW
agula018 Sztuczki końskie -Koń polski » Pon Paź 11, 2010 21:22   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

agula018



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Wałbrzych

Status: Offline

Hejki:)
Słuchajcie ma może ktoś Konia Polskiego od kwietnnia?Wiecie chodzi mi tylko o artukuł o końskich sztuczkach.Kupiłam po przerwie konia polskiego z września i sie okazało że to już 6 część tego artykułu.Mógłby ktoś może zeskanować mi poprzednie części? Byłabym ogromnie wdzięczna,bo właśnie jestem na etapie nauki konia ukłonu i fajnie mu to idzie,bo chłopak pojętny jest,to po pierwsze,po drugie jest łasuchem więc dla smakołyka zrobi wszystko,po trzecie jest bardzo wygimnastykowany dzięki ucieczkom z padoku(pod taśmą Przewraca oczyma ) i bardzo lubi kontakt z człowiekiem co bardzo pracę ułatwia:D I bardzo bym chciała wiedzieć co pisali w poprzednich częściach tego artykułu.Hehe mam sporo książek do zeskanowania,których tutaj nie ma i w przerwie między nauką,treningami postaram sie skanowac i coś powrzucaćUśmiechnięty Z góry dziekuje i pozdrawiam bardzo serdecznie:)
Post » Wysłany: Pon Paź 11, 2010 21:22 Zobacz profil autora PW Wyślij email
sylwikk » Pon Paź 11, 2010 22:40   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

sylwikk

Jeździec

Jeździec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 1265
Skąd: Warszawa

Status: Offline

szukam ksiązki przyznaje sie bez bicia zze tytułu ani autora nie znam w każdym razie szukam czegoś dotyczącego pracy naturalem od podstaw (od okresu źrebięcego)

jeśli ktos cos takiego posiada bede niezmiernie wdzięczna
moj mail:
sylwikk1@wp.pl
Post » Wysłany: Pon Paź 11, 2010 22:40 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Nie Paź 17, 2010 15:40   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

nie wiem czy to prawda ale slyszalam ze maja zamknac chomika:( moze lepiej by zrzucic wszystko na maila???
Post » Wysłany: Nie Paź 17, 2010 15:40 Zobacz profil autora PW
styska00 » Pon Paź 18, 2010 9:35   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

styska00


Masztalerz
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 760
Skąd: Olsztyn

Status: Offline

olazablocka masz "sekrety konskiego umyslu"?Bardzo wesołyPuszcza oko
Post » Wysłany: Pon Paź 18, 2010 9:35 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Pon Paź 18, 2010 9:40   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline

mam!!! ale jako ksiazka, nie w wersji elektro:( mogę Ci skserować lub zeskanować, ale na skan musiałabyś poczekać trochę...
Post » Wysłany: Pon Paź 18, 2010 9:40 Zobacz profil autora PW
qniara95 » Pon Paź 18, 2010 18:53   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

qniara95


Koniuszy
Dołączył: 09 Gru 2008
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 2
Posty: 515


Status: Offline

mam pytanie
jak wstawić to na chomika?
konto mam ale nie mam pojęcia jak wstawić
przydała by się krótka instrukcja Zakłopotany

ps jeżeli ktoś ma jakieś na chomikuj czy coś to bardzo bym prosiła o przesłanie mi tego na e-maila angelika.tg@wp.pl
ponieważ jako ,że ja i mój kochany komputer ze sobą współpracujemy to mogę wszystkie ściągnięte pliki otworzyć Zły lub bardzo szalony - oczywiście to była ironia
Post » Wysłany: Pon Paź 18, 2010 18:53 Zobacz profil autora PW
styska00 » Pon Paź 18, 2010 20:00   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie

styska00


Masztalerz
Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 760
Skąd: Olsztyn

Status: Offline

a trochę to znaczy ile?;p
Post » Wysłany: Pon Paź 18, 2010 20:00 Zobacz profil autora PW
olazablocka » Pon Paź 18, 2010 22:08   Idź do góry stronyPrzewiń do poprzedniego postaPrzewiń do następnego postaIdź do ostatniego posta na stronie



Pomocnik Stajennego
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 133
Skąd: jastrzebie zdroj

Status: Offline


tak hm.... po 14 listopada albo i później;/ skaner mam w rodzinnym mieście a tam często nie jestem;p będę na święto zmarłych i potem na długi weekend...
Post » Wysłany: Pon Paź 18, 2010 22:08 Zobacz profil autora PW
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Pokaż posty:  |   Skocz do:  


» Forum » Szukam... » Pomocny Qń, czyli wymiana pomocy naukowych.

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum